maandag 13 januari 2014

Romper cupcake

Bijna maandelijks heb ik wel een babyshower van een zwangere vriendin. Nu vind ik het niet altijd makkelijk om een cadeautje te kopen. Je wilt iets leuks maar wat niet te duur is omdat je ook bij de geboorte nog een cadeau wilt geven. Je weet niet precies welke stijl je vriendin leuk vindt voor je baby óf je weet nog niet wat het geslacht is.
Daarom wil ik vandaag geen feestje delen maar een leuk zelf maak (DIY) cadeau namelijk een romper cupcake.

Wat heb je nodig?





- Een romper (om bovenstaande redenen heb ik gekozen voor een witte, neutrale romper)
- Een cupcakevormpjes
- Een lint/touw/strook papier
- Vilt, papier, stof
- een cupcake parel of een andere leuke versiering
- ballonnen
- label/gift tag
- vouwpapier of scrappapier
- Eventueel doyle en vloeipapier

Wat moet je doen?

Ik heb de romper eerst in drieën gevouwen en daar het lint omheen gedaan. Ik heb een strookje vilt gebruikt als een soort kers op de taart (later heb ik daar nog een gouden parel ingestopt). Je plaatst de romper in het cupcakevormpje en voila je cupcake is klaar.

Om het nog leuk te presenteren heb ik een doosje gevouwen.






Als je dit twee keer doet heb je een doosje met een deksel. Ik heb een label/gift tag en ballonnen op de bovenkant geplakt voor een extra feestelijk effect.



Tadaa! Het eindresultaat!



Mocht je het leuk vinden (of budget hebben!) om meerdere rompers te geven dan kun je natuurlijk ook een gebaksdoosje vol romper cupcakes geven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by