maandag 27 januari 2014

Eerste verjaardag - Winter Onederland

'Winter Onederland' is een vaak gebruikt thema voor een eerste verjaardag vanwege de leuke woordspeling. In plaats van pinguïns, sneeuwpoppen en iglo's wil ik vandaag graag een feestje laten zien in dit thema maar in de prachtige kleuren zalm, zilver, goud, wit en crème tinten. De winterse touch zit vooral in de gebruikte sneeuwvlokken.




 De desserttafel is het middelpunt van het feestje. Naast de birthdaygirl zelf natuurlijk. Dit feestje is overigens gevierd voor de 1 jarige Asha Lea en haar moeder Prajani is het creatieve brein achter dit feestje.


Ze heeft drie (!) taarten gemaakt, alle drie met een verschillend ontwerp, cakepops (en heel slim ondersteboven op een etagère geplaatst), sneeuwvlokkoekjes en cupcakes (niet op deze foto afgebeeld). Op de muur heeft ze verschillende vormen sneeuwvlokken gehangen.









Wat valt hier aan toe te voegen? Wat een prachtige details!



Glitterverf en dolly's maken samen een perfecte slinger geheel in stijl (binnenkort een post geheel gewijd aan dolly's!)



Een eigentijds receptieboek als herinnering voor later voor Asha.


Leuk! Een unieke opsomming van het eerste jaar:
- Gewicht en lengte
- Ik hou van:
- Mijn favoriete liedje:
- Ik kan:
- Mijn lievelingseten:
- Ik heb __ tanden
- Ik doe graag:

En als slinger een foto per maand van het afgelopen jaar.



En als laatste, een verjaardagsjurk in stijl mag natuurlijk niet ontbreken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by