dinsdag 28 januari 2014

Bosfeestje - Stitched Creatures

Wie houd er niet van een wandeling door het bos? Lekker de kaplaarzen aan - maakt niet uit welk seizoen - en kijken naar al die prachtige kleuren, het zonnetje dat door de takken van de bomen schijnt en luisteren naar de fluitjes van verschillende vogels. Hoe leuk zou het zijn als je dan deze diertjes tegen zou komen?







Deze handgemaakte (vintage) stoffen knuffelbeesten zijn gemaakt door Karin Emsbroek en zij verkoopt deze in haar Etsy Shop Stitched Creatures.  Ik vind ze echt geweldig en weet zeker waar ik ga kijken als ik de babykamer opnieuw ga stijlen :)



Toen ik deze ansichtkaart zag dacht ik direct dat deze diertjes ook fantastisch zouden zijn voor een verjaardagsfeestje. Geheel in bosthema. Niet alleen een taart met eikeltjes en paddenstoelen, maar ook cupcakes met eikeltjes en paddenstoelen toppers.

www.navitasnaturals.com

 bron onbekend


Gezonde traktaties met appels en peren.

Boomstammetjes als centerpieces, samen bladeren verven en zoals te zien op de foto een dessertafel met bomen en slingers als achtergrond en een groen tafelkleed als gras. Zien jullie het ook voor je?


En als cadeau'tje mee naar huis deze leuke buttons.

  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by