zaterdag 23 mei 2015

Voor al uw feesten en partijen.


Je ziet hier en natuurlijk ook op Pinterest en Welke allerlei leuke feestjes voorbij komen. Als je gaat googelen kom je vooral op webwinkels terecht met een groot assortiment in Bumba, Cars en Disney prinsessen artikelen. Het is soms goed zoeken voordat je een leuke, hippe en originele webshop hebt gevonden met leuke feest slingers, ballonnen, rietjes, bordjes en bestek. 
   Daarom hier een lijstje met de 3 leukste webshops voor een uniek (verjaardags)feestje. Of het nu om een kinderfeestje, communie, babyshower of  25-jarig jubileum gaat. 

1.              Langzalzeleven


Dit is mijn favoriet! Tenminste, hier kocht ik mijn allereerste rietjes, bekertjes en slingers. Ze hebben een leuk, steeds vernieuwend assortiment en handige zoekfuncties. Je kunt zoeken op thema, kleur en soort.  Deze Mexicaanse slinger staat nog hoog op mijn lijstje.

2.          Jetjes en Jobjes

Een hele leuke webwinkel met veel keus.  De webwinkel heeft ook een blog met nog meer tips, ideeën en inspiratie. De printables zijn ook erg leuk, na betaling kun je ze direct uitprinten (zo veel je wilt). Tip: De ‘bedankt juffen en meester’ printables zijn nu gratis!

3.          The Cherry on top

The Cherry on top is ook echt een kers op de taart. Mooi vormgegeven en een vooruitloper op het gebied van feestjes. Deze caketopper bijvoorbeeld, super leuk! En dit masker zou mijn zoontje van 3 te gek vinden.


Hebben jullie nog pareltjes om aan mijn lijstje toe te voegen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by