vrijdag 4 november 2016

De 5 leukste Sinterklaas versierideeën

De gezelligste (en toegegeven waarschijnlijk ook de drukste) periode van het jaar is aangebroken. Zodra de Intertoys speelgoedgids op de mat valt zijn alle kinderen druk bezig met aankruisen wat ze dit jaar van Sinterklaas willen. Nu vind ik het altijd gezellig om mijn huis te versieren voor kerst maar voelt het toch een beetje als vals spelen als ik daar vóór Sinterklaas mee begin. Daarom lijkt het mij dit jaar leuk om ons huis een beetje te versieren voor Sinterklaas, vind mijn zoontje ook leuker denk ik. Nu vind ik persoonlijk de basiskleuren die vooral voor Sinterklaas worden gebruikt niet persé de gezelligste kleuren vandaar dat ik ging speuren op internet en ja wel, er zijn meer
creatievelingen die van iets ander houden!
Kijken jullie mee?



1. DIY Sinterklaas Raamversiering -  fantasticsmoms



2. DIY Sinterklaas theelichtje - pipowagenaanzee




3. DIY Vlaggetjeslijn - Bijdeb



4. Schoenzetkalender 2016 - Jetjes en Jobjes



5. Sinterklaastaart - Brendakookt

En natuurlijk is de sfeer niet compleet met die heerlijke koek- en speculaaskruidengeur uit de oven.



Fijne tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by