woensdag 27 januari 2016

Ischa's derde verjaardag

Terwijl ik bezig ben met de voorbereidingen voor Ischa's vierde verjaardag (over een paar weken) is het zo onderhand eens tijd om de foto's te delen van Ischa's derde verjaardag. Het duurde even voordat ik de foto's had en allemaal bewerkt (en nog steeds voldoet het niet aan mijn eisen, ik ben helaas geen fotograaf :-(). Omdat het een ski-thema had vond ik het niet gepast om in de zomer te posten dus vandaar dat ik ook heb gewacht tot de winter!

Kijk je mee?








De uitnodiging verklapte al wat voor soort feestje het zou worden (alle persoonlijke details heb ik weggehaald).

Overzicht van de sweettable/feesttafel
Ik zet niet al het lekkers gelijk op tafel omdat sommige hapjes er echt niet lekkerder op worden. Popcorn is eigenlijk ook geen goed idee, dat wordt zo taai, maar leuk staat het wel ;-)

Alle hapjes en drankjes die op tafel staan verwezen op een of andere manier naar de wintersport.
Ik verzeker je, het was geen gele sneeuw :-)

Ken je die plastic tapkannen van de Hema? Daar heb ik een vaatje van gemaakt die reddingshonden om hun nek hebben hangen. Dat daar rum of brandewijn in zit is trouwens een mythe. Ik had er limonade in gedaan zodat de kinderen zelf konden tappen. Succes!

Sneeuwballen gooien hoort er ook bij!

Op de achtergrond zie je de bergen. Deze heb ik gewoon gemaakt zwart en wit karton en lukraak in verschillende vormen en maken geknipt. Een leuk effect al zeg ik het zelf.

Slalompalen en sneeuwpopneuzen mogen ook niet ontbreken.

Boven de bergen hangt een schilderij waar ik schoolbordfolie op heb geplakt. Daar heb ik met een krijtstift op geschreven: "Hoera Ischa 3 jaar" en een skilift getekend. Helaas heb ik daar geen goede close-up foto van. Rechts zie je trouwens een deel van een skilift en skistokken.

Op deze foto is het beter te zien :-)

En natuurlijk een foto van de jarige Job! (man wat is ie in een jaar tijd gegroeid!)

Mocht je nog benieuwd zijn naar foto's van zijn vorige feestjes kijk dan voor zijn eerste verjaardag hier en voor zijn tweede verjaardag hier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© Versier je Feest. Powered by